Apus Escola för Android

• Säkerhetsstatus

Softonic-recension

Apus Escola: En praktisk skolhanteringsapp

Apus Escola är en användarvänlig och intuitiv mobilapp utvecklad av Apus Soluções em TI. Designad för att förenkla akademisk förvaltning för både offentliga och privata skolor, ger denna app enkel åtkomst till viktig information för föräldrar och elever.

Med Apus Escola kan föräldrar och elever bekvämt få tillgång till olika funktioner som att kontrollera betyg per ämne eller utvärdering, följa närvaro, visa elevincidenter, få tillgång till personlig information och hantera klasscheman. Appen inkluderar också en skolkalender, tillkännagivanden och bibliotekstjänster som att bläddra i samlingen, följa bokcirkulationshistorik, förnya lån och göra bokreservationer.

För privatskolor erbjuder appen också möjligheten att kontrollera ekonomiska rapporter och få tillgång till betalningsavi.

För att logga in i appen behöver användarna ange sin klientkod som tillhandahålls av skolan, sitt RM (registreringsnummer) och sitt lösenord. När de har loggat in kan de få tillgång till alla funktioner och funktioner som erbjuds av Apus Escola.

Apus Escola är ett värdefullt verktyg för både skolor och föräldrar, vilket ger enkel åtkomst till viktig akademisk information och effektiviserar kommunikationen mellan skolor och familjer.

För ytterligare frågor eller hjälp kan användarna kontakta skolans administrativa kontor.

Program tillgängligt på andra språk

Apus Escola för Android

• Fri

• På Svenska
  • V 2.3
  • 4.7

(0)
  • Säkerhetsstatus

Användarrecensioner om Apus Escola

Har du provat Apus Escola? Var den första att lämna din åsikt!

Utforska appar

Annons

Lagar som rör användningen av denna programvara varierar från land till land. Vi uppmuntrar eller accepterar inte användningen av detta program om det strider mot dessa lagar.